Байланыс

2000 жылы негізі қаланды

KazGASA колледжі

Басты бет / Қызметі / Оқу-әдістемелік жұмыс

Колледж педагогтарына әдістемелік қызмет көрсету мақсатында жыл сайын әдістемелік жұмыс ұйымдастырылады.

Жұмыстың негізгі бағыттары:
1. Әдістемелік кеңестің жұмысы.
2. Ғылыми-әдістемелік бағыттағы жұмыс.
3. Оқу-әдістемелік бағыттағы жұмыс.
4. Пәндік-циклдік комиссиялардың (ПЦК)жұмысы:
5. «Педагогикалық шеберлік мектебі» жұмысы.
6. СҒЗЖ-студенттермен ғылыми-зерттеу жұмысы.
7. «Жас маман мектебінің» жұмысы.
8. Кәсіптік білім беруді әдістемелік қамтамасыз ету бойынша жұмыс. Баспа
қызметі.
9. Оқытушыларды аттестаттау және қайта даярлау курстары бойынша жұмыс.
10. Оқытушылардың білім беру қызметінің мониторингі (ішкі аттестаттау).


Әдістемелік қызметтің мақсаты:
Жаһандық мақсат-жеңіл өнеркәсіптің, IT-технологиялардың жоғары білікті мамандарын, сондай-ақ еңбек нарығында және Қазақстан Республикасының жетекші кәсіпорындарында сұранысқа ие қызметтер мен бизнес саласының мамандарын даярлау.
Стратегиялық мақсат-кәсіптік білім беру сапасын арттыру.
Тактикалық мақсат – оқытушылардың кәсібилігін жетілдіру, оларды дамыту
шығармашылық әлеуеті.
Әдістемелік жұмыс бірнеше бағытта қалыптасады:
Әдістемелік қызметтің міндеттері:
1. Барлық құрамдас бөліктердің жүйелі жұмыс істеуі негізінде тиімді білім беру процесін ұйымдастыру: нормативтік – құқықтық қамтамасыз ету, тұжырымдамалық-әдістемелік, ұйымдастырушылық, кадрлық, ғылыми – әдістемелік, әлеуметтік-педагогикалық, ақпараттық қамтамасыз ету.

2. Оқу-әдістемелік базаны жаңғырту (оқу-әдістемелік кешендерді құру, білім беру басылымдарының әзірлемелері: электрондық құралдар, дәрістердің электрондық курстары, электрондық оқулықтар және т. б.):

1) Оқытушылардың ПОӘК оқу-әдістемелік кешендерін (ЕҚБ, КТП, ТТБ, ЭНБ, КМО, міндетті бақылау жұмыстары, дербес жұмыстар, зертханалық-практикалық тапсырмалар мен жұмыстар, аралық және/немесе қорытынды аттестаттауларға сынақ-емтихан материалдарын) жинау бойынша электрондық мұрағат құру;
2) Білім беру басылымдарын (әдістемелік, авторлық бағдарламаларды, оқу-әдістемелік құралдарды, оқулықтарды, ғылыми – зерттеу жұмыстарын әзірлеу) жинау бойынша электрондық мұрағат құру.
3. Қойылған мақсаттарға сәйкес оқу-тәрбие процесін түзету мақсатында ақпаратты жедел алуға мүмкіндік беретін критериалды базаға сүйене отырып, білім беру процесінің сапасын басқару тиімділігінің мониторингі жүйесін құру.
Келесі бағыттар бойынша мониторингті жүзеге асыру:
1) оқытушылар жұмысының мониторингі;
2) кураторлар мен оқу топтарының жұмысына мониторинг жүргізу (тәрбие жұмысымен бірлесіп);
3) кабинет меңгерушілерінің жұмысына мониторинг жүргізу (тәрбие жұмысымен бірлесіп).
Таким образом, в течение года была проделана следующая работа:

І. Оқу-әдістемелік жұмыс бойынша:
Оқытушылардың (ПОҚ) сандық-сапалық құрамының дерекқоры жаңартылды.
Кітапхана қоры бойынша кәсіптік және жалпы білім беру және оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін оқу-әдістемелік әдебиеттерді сатып алуға өтінімдер дайындалып, жіберілді.
Жас педагогтарға арналған оқу жұмыс бағдарламалары мен күнтізбелік – тақырыптық жоспарларды, сабақ жоспарларын, Теориялық оқыту және практика журналдарын әзірлеу бойынша нұсқаулық өткізілді.
Емтихан ТТБ, ЭНБ, ПОӘК пәндерін әзірлеу бойынша нұсқаулық өткізілді
оқытушылар құрамы.

ТТБ, ЭТБ (емтихан материалдары, тест сұрақтары) 1 қарашаға дейін 1-ші жартыжылдықта, 1 наурызға дейін 2 жартыжылдықта бекітіледі.
Колледж педагогтары арасында БТЗ және БЭВ тапсыру жұмыстары 2021-2022 оқу жылына арналған жұмыс жоспарына сәйкес жүргізілді (1-қосымшаны қараңыз).
ТТБ, ЭТБ (емтихан материалдары, тест сұрақтары) 1 қарашаға дейін1-ші жартыжылдыққа, 1 наурызға дейін 2 жартыжылдыққа бекітті.
Педагогтар арасты БТЗ және БЭВ тапсыру жұмыстары колледжі 2021-2022 оқу жылына арналғанжұмыс жоспарын сәйкес жүргіз (1-қосымшаны қарызымыз).
Оқу жылының басында БЭВ және БТЗ әзірлеу бойынша келесі жұмыстар жоспарланды:
1. Әр пән бойынша тест тапсырмаларының санын анықтау
осы пәнге берілетін кредиттер саны:
– 1 кредитке 80 тест тапсырма қарастырылған;
– 2 кредитке 160 тест тапсырма;
– 3 кредитке 240 тест тапсырма;
– 4 кредитке 360 тест тапсырма.
2. ЭНБ және ТТБ ресімдеу нысаны әзірленді:
Тест тапсырмаларының үлгісі:
$ $ $ Кегель дегеніміз не?
$ $ қаріп өлшемі
$ қаріптің көрінісі
$ қаріп ені
$ қаріп биіктігі
$ $ $ Композициядағы әріптің графикалық стилі неге байланысты?
$ $ мәтіннің мазмұны мен сипатынан
$ суретшінің және Тапсырыс берушінің қалауы бойынша
$ мәтін өлшемінен
$ мәтін түсінен
3. ТТБ және ЭНБ паспортының нысаны (титулдық Парақ) әзірленді:
4. Материалдарды жинау екі кезеңде жүзеге асырылды. Бірінші кезең қазан айында өтті (айдың бірінші аптасы), екінші кезең наурыз айында өтті (айдың 1 аптасы).
5. Колледж оқытушылары Күзгі және жазғы емтихан сессияларын тапсыру үшін 100% (ТТБ) және емтихан сұрақтарын (ЭТБ) әзірледі.
6. Тест және емтихан тапсырмалары білім беру бағдарламаларының талаптарына сәйкес келеді, тест және емтихан сұрақтарына өткен материалдар бойынша тапсырмалар енгізілген.

 

"Педагогикалық шеберлік мектебі" жұмысының нәтижелері бойынша мәліметтер